Wednesday, May 27, 2009

AKU dan MUZIKK !!







baik !
masing-masing punya personal impression about music right?
so do i..
aku agak universal tentang muzik sekarang nih!
yup,sejak masuk kolej lah.
roomate aku suka KOREA n JEPON
jiran bilik aku pulak suka NASYID dan INDON
kawan aku sorang suka METAL (peh ! gile r beb)
yang lagi satu pulak suka ENGLISH SONG yang mendayu-dayu
dan aku?
cubalah teka genre apa?
ahah! indon?no way man..!
aku suka sama genre INDIE (bawah tanah)
WHAT? tak percaya kan.
seorang minah bertudung minat indie?
WHAT THE FISH? lantak ah, jiwa aku kan.
but back to basic..
guess what happen bila genre kami semua bergabung?
jadi lah fenomena-fenomena merosakkan lagu.
roomate aku lah paling berbakat.(sorry gf MAX)
haha.so,moral nya...bila korang keluar dari dunia korang sekarang..korang akan berubah pendirian.macam aku.yang dulu hanya menyokong indie,sekarang dah jadi universal.
mula menyokong muzik lain. ; )





"just dont deny,break the ice ! " [BITTERSWEET - CAPITAL E]

1 comment:

  1. patot r xnk gtw blog ko.. kutok aku rupenye.. haha!!

    ReplyDelete