Thursday, May 28, 2009

aku dan STUDY



assalamualaikum semua..sedang study??
oh shit !luangkan masa kejap baca blog cik luna ni ( LOL )
aku sangat suka study.
CHOPP !!itu satu pernyataan yang menipu dari aku.
sedang cuba mahu jadi HIPOKRIT !
aku sangat benci sama study lah..
tahu apa subjek yang aku belajar dalam dip in CIVIL ENG. ??
nah.. here we go!
satu. fizik (bakal buat aku EXTEND)
dua. calculus (aku tak suka number..xcept for money) ; )
tiga. geology (aku tak bawak TOYOL mase exam cam budak laki )
empat. kimia (sem satu dulu..sangat tak sangke buleh lepas)
and itu saja aku mampu list kan at this MOMENT.
FILE CORRUPTED SUDAH!!
menunjukkan aku sangat tak minat study,sangat benci study.
sampai tak boleh ingat subjek dah kan.hehe.
dulu,semasa aku baru selesaikan paper SPM aku,da berjanji takkan melibatkan diri dalam ape2 course yang lead me to science,
but..amek kau!
aku boleh amek course civil eng. plak kan..
and aku lagi deep belajar pasal science here.
the moral is..sape2,
adik2 yang nak amek course civil eng...
jangan lah lupakan subjek kimia,
dan fizik yang korang belajar kat sekolah dulu.
or ...it will lead u to hell huh!
tak payah lah gatal2 apply course kej. awam (in malay)

No comments:

Post a Comment